מאמרים

מערכת היחסים בין היזם למותג

על מערכת היחסים בין היזם למותג בעקבות כתבה שפורסמה בכלכליסט – לינק לכתבה בסוף המאמרכשאני מתעקש מול היזם שמולי, שהשם שלו או של הילדים שלו הוא לא רעיון טוב לבניית מותג אני בדרך מקבל התפתלות בכיסא שמולי. משפטים כמו "העסק זה אני" ודומיהם נזרקים לחלל בקלות מדי ואני באמת שיכול

המשך לקרוא »

איך מתקינים פונטים?

וידאו חדש! איך מתקינים פונטים? שאלה שנשאלת הרבה פעמים – "איך אנחנו יכולים לשדרג את הנראות של עיצובים ומסמכים שאנחנו מייצרים בעצמנו?" יש הרבה אפשרויות, אחת מהן היא התקנה של פונטים מעניינים על המחשב שיאפשרו לעיצובים שלנו לקבל נגיעה מקצועית ולשדרג את האפשרויות היצירתיות שלנו. בהצלחה!

המשך לקרוא »
מיקוד במיתוג עסקי

מיקוד במיתוג עסקי

וידאו חדש! מיקוד במיתוג עסקי סרטון נוסף מתוך קבוצת הפייסבוק "מדברים שיווק עם שי" והפעם אנחנו מנתחים יחד היכן כדאי למקד את התוכן של המותג שלנו על מנת לקבל את העוצמות שהוא יכול להעניק לנו. לקבלת פרטים אודות הליווי השיווקי שלנו בפרטי או דרך המעוף ניתן להשאיר פרטים באתר ונחזור

המשך לקרוא »

פייק ניוז

פוליטיקאים התבלבלתם. תחזירו לנו את פייק ניוז. הוא לא שלכם ואתם לא יודעים איך לעשות בו שימוש נכון, הוא שלנו – אנשי הפרסום והשיווק. פייק ניוז היה שלנו מאז ומעולם, זה היה הסטטוס קוו עד שלמדתם את כוחו ולקחתם לנו את הכלי הזה לטובת הגחמות הפוליטיות שלכם. וכרגיל, הרסתם הכל.

המשך לקרוא »

מיתוג מחדש

בתחילת 2020 הסטודיו שלנו עבר תהליך מרתק ועוצמתי שנקרא "מיתוג מחדש" אחרי 10 שנות פעילות אינטנסיבית, בלי אפשרות לעצור לרגע ולתכנן מסלול מחדש, החלטנו שפשוט חייבים לנצל את פגרת החגים של 2019 כדי לצאת לתהליך מיתוג מחדש.  מה הייתה הבעיה? סטודיו סימני דרך הוקם בשנת 2011 כסטודיו לעיצוב גרפי. אז, הגדרתו כסטודיו לעיצוב מאוד התאימה

המשך לקרוא »

השבח לשם

אם אתם מחפשים שם לעסק ועומדים לקרוא לו או למותג שלכם בשמו של אדם פרטי – עצרו הכל ותקראו מה שיש לנו להגיד. "אני לא מצליח למצוא שם לעסק שלי", "כבר חודשיים אני בלי יכולת להתקדם, אין לי שם!", "יש לך אולי איזה רעיון טוב בשלוף לשם?" אלה השאלות שחוזרות

המשך לקרוא »

אייקצ'ר – עיצוב שתופס את העין

מהו הסוד לעיצוב מצליח? כיצד ניתן לכוון את העיצוב שלנו להיות SOM (Sales Oriented Marketing)? האם ישנה נוסחה ששומרת על תוצאות גבוהות בכל עיצוב? לא בטוח שהמאמר הזה ייתן לכם תשובות לכל השאלות המצויינות האלו. אבל אנחנו כן ננסה להבין עיקרון חשוב בעיצוב שגם אתם, כמעצבים או כלקוחות של מעצבים

המשך לקרוא »

איך מניעים לקוחות בעזרת עיצוב גרפי?

המאמר הבא עומד לשנות כמה מהתפיסות שלכם בנושא עיצוב גרפי. אם המושג "מעצב גרפי" מעלה במוחכם תדמית של אמן מתוסכל שיושב בבית דפוס או בעיתון ומנסה בכל כוחו לרצות לקוח עצבני כנראה שאתם עדין שבויים של תפיסה קדומה במונחים מודרניים, עד סוף המאמר הזה סביר להניח שדעתכם תשתנה ותתחילו לראות את העולם העסקי מזווית מעט אחרת.

המשך לקרוא »

5 עקרונות בעיצוב גרפי לעסקים

עולם העיצוב הגרפי הוא מורכב, הוא בנוי מהרבה מאוד גישות והשפעות ואיננו כזה שנתפס באופן אחיד כמקצועות אחרים. למשל, תמצאו בו הרבה מאוד השפעות של עולם האמנות – בשל ההתבססות של הטכניקות הגרפיות על עקרונות מעולם האומנות: הכל מבוסס על עיגול, ריבוע ומשולש, גלגל הצבעים נמצא בשימוש קבוע של הגרפיקאי וכלים כמו מברשת ומחק נמצאים בארגז הכלים שלו אפילו שאנחנו כבר מזמן בעידן המחשב.

המשך לקרוא »

ההבדל בין לוגו למותג

כמרצה לעיצוב גרפי ושיווק אני נשאל הרבה פעמים מהו ההבדל בין לוגו למותג. מקור הבלבול הוא בלקוחות, או אם לנסח זאת בצורה יותר מקצועית – בשוק. מצד אחד, כשאדם מקים עסק הוא יודע שהוא זקוק ללוגו כדי שיהווה סמל לעסק שלו, מצד שני יושב מעצב גרפי שמבין שכדי שתיווצר האוירה השיווקית הנכונה עבור הלקוח שלו – חייבים ללכת לתהליך מיתוג. אחד רוצה לוגו – השני רוצה למכור מיתוג. ובדיוק פה הבעיה.

המשך לקרוא »

10 טעויות שיווקיות שבעלי עסקים חייבים להפסיק לעשות

מדי שנה אנחנו מלווים עשרות יזמים בתהליכי מיתוג, צמיחה ושיווק. חלקם מקימים עסק לראשונה וחלקם באים לייצב שיווקית עסק קיים – לפעמים 20 שנה אחרי שהעסק הוקם. אספנו מכל קשת הסוגים כמה טעויות קריטיות שבעלי עסקים עושים לעיתים תכופות וקשורות באופן ישיר או עקיף לשיווק ומיתוג.

המשך לקרוא »